Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789047007524 |
Veel ondernemers worstelen met dezelfde dilemma's: op het gebied van hun leiderschap, de omgang met medewerkers, de strategie van het bedrijf, de financiën enzovoort. Als je bedrijf hard groeit, komt daar nog eens bij dat je voortdurend van rol moet veranderen in de verschillende fasen van de ontwikkeling van je onderneming. Kees de Jong beschrijft in Groter groeien zijn ervaringen met ondernemerschap, zijn worstelingen, fouten en oplossingen. Er schuilt altijd een les in de columns waarop dit boek gebaseerd is. Een van de conclusies: als je als ondernemer maar blijft leren en aan jezelf blijft werken, kun je alle situaties de baas. 'De tragiek van de groeiondernemer: de persoonlijke kracht ontpopt zich een fase later als de zwakte van het bedrijf. De Jong laat zien hoe je een bedrijf bouwt dat toch groter wordt dan jijzelf.' - Martin Schuurman, ondernemer JIP/MKB Brandstof Kees de Jong is al 25 jaar ondernemer. Samen met zijn compagnon richtte hij begin jaren negentig Blauw Research op; sindsdien is hij als initiator, ondernemer of investeerder betrokken bij vele start-ups en bedrijven in binnen- en buitenland. Hij schreef een aantal jaren voor Het Financieele Dagblad.